مشاوره خانواده در تهران بهتر بشناسیم

مشاوره خانواده در تهران چه موقع ضرورت دارد؟

اگر یکی از زوجین رفتار منفی از خود نشان می دهد و مدام با رفتار و نیش و کنایه ها نارضایتی خود را از زندگی مشترک اعلام می کند، باید به فکر مراجعه به یک مشاور باشید. بروز رفتار منفی می تواند اعتیاد، مصرف مواد مخدر، مصرف الکل و … نیز باشد. بسیاری از مواقع طرف مقابل تصور می کند که  این نوع رفتار ضرورتی برای پیگیری ندارد. زندگی های پرمشغله در شهر های بزرگ همچون تهران باعث می شوند بسیاری به اشتباه تصور کنند این نوع رفتار ها ناشی از خستگی و روزمرگی است. اگر با این شرایط رو به رو هستید، بهتر است سریعتر به یک مشاوره خانواده در تهران مراجعه کنید.

تصمیم به طلاق

اگر فکر می کنید تنها راه حل برای مشکلات شما جدایی و طلاق است، ضرورت دارد به یک مشاور خانواده در تهران مراجعه کنید تا او به شما کمک کند بهترین تصمیم بگیرید و از تصمیم خود پشیمان نشوید. بسیاری از مواقع مشکلات غیر قابل حل از نظر زوجین، می توانند مشکلات ساده ای باشند.

ادامه زندگی مشترک به دلایلی غیر از دوست داشتن همسر

اما مهم ترین توصیه برای مراجعه به یک مشاور خانواده در تهران زمانی است که به هر دلیلی غیر از دوست داشتن همسرتان با او زندگی می کنید. برای مثال اگر به خاطر آینده فرزندان با او زندگی می کنید، یا به دلیل نداشتن استقلال مالی از همسرتان جدا نمی شوید. این شرایط نیز یک اضطرار برای مراجعه به مشاور خانواده است.

مشاوره ازدواج برای افرادی که ازدواجشان از هر نظر کامل و عالی به نظر می رسد!

یکی از دلایل عدم استفاده از خدمات مشاوره ازدواج تهران احساس بی نیازی به مشاوره است. بسیاری از زوجین که از یکدیگر شناخت دارند یا ازدواجشان از هر نظر کامل و عالی به نظر می رسد، احساس نیاز به مراجعه به مشاور را ندارند. واقعیت این است که تعداد زیادی از زوجین که موفق به ادامه زندگی مشترک خود نشده اند، زوجینی هستند که در ابتدا ازدواج آنها بسیار منطقی به نظر می رسیده است. مشکلات معمولا به مرور زمان بروز پیدا می کنند و زندگی مدام در حال تغییر است. شرایط ایده آل ابتدای زندگی ممکن است دوام نداشته باشد. بنابراین حتی اگر ازدواج شما ظاهری منطقی و ایده آل دارد، باز هم لازم است به مشاور ازدواج مراجعه نمایید.

تصورات اشتباه در خصوص مشاوره ازدواج تهران

مشاوره ازدواج تهران برای همه کسانی که در شرف ازدواج هستند و قصد ازدواج دارند ضروری و مفید است. البته مشاوره قبل از ازدواج برای همه افراد در سراسر دنیا اهمیت زیادی داشته و موثر است اما در خصوص شهرهایی مثل تهران با آمار بالای طلاق، اهمیت دوچندانی می یابد. آمار مراجعه به مشاور قبل از ازدواج در ایران با آمار ایده آل بسیار فاصله دارد. بسیاری به اشتباه تصور می کنند تنها در صورتی که از یکدیگر شناخت نداشته باشند، لازم است به بهترین دکتر روانشناس تهران مراجعه نمایند تا مشاور به آنها کمک کند به شناخت کافی از یکدیگر دست یابند. برخی دیگر تصور می کنند تنها در صورتی که نسبت به تصمیم خود مردد باشند یا ظواهر نشان دهد زوجین برای یکدیگر مناسب نیستند، باید به مشاور مراجعه نمایند تا از او برای ازدواج تاییده بگیرند و مشکل را حل کنند. قبل از تصمیم به ازدواج باید بدانید، شما به کمک یک متخصص برای انتخاب صحیح و ساختن راهی به سوی خوشبختی نیاز دارید.

دکتر رامین علوی نژاد، دکتر روانشناس و مشاور خانواده در تهران

دکتر رامین علوی نژاد، با تکیه بر تخصص و تجربه، به زوجین کمک می کند تا از زندگی مشترک خود مراقبت نموده و از آن لذت ببرند. اگر به هر دلیلی احساس می کنید به کمک بهترین دکتر روانشناس در تهران نیاز دارید، می توانید از خدمات تخصصی ایشان بهره مند شوید. دکتر رامین علوی نژاد یک مشاور خانواده در تهران است که با گذراندن دوره های مختلف علمی و تخصصی در داخل و خارج از کشور از جدیدترین یافته های علمی برای کمک به شما و حفظ زندگی مشترکتان استفاده می نماید. همچنین برای درمان افسردگی و سایر مشکلات روانشناختی می توانید از ایشان کمک بگیرید.

درباره raminalavi

دكتر رامین علوی نژاد دانش اندوخته دکتری تخصصی روانشناسی، دوره دیده نسل سوم رواندرمانی از خارج کشور، داور ژورنالهای علمی پژوهشی بین المللی
این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *