دکتر روانشناس تهران دکتر رامین علوی

چرا با دکتر روانشناس تهران ملاقات می کنیم؟

دکتر روانشناس در تهران یا سایر شهرها اصطلاحی است که به روانشناسی اطلاق می شود که در مقطع دکتری فاغ التحصیل شده باشند و به درمان مشکلات و اختلالات روانشناختی مشغول باشند.

یک دکتر روانشناس تهران یا سایر شهرها، دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد را گذرانده و سپس دوره دکترای خود را تکمیل کرده است. دکتر روانشناس در مجموع دوازده سال بعد از اخذ دیپلم به تحصیل مشغول می شود. برای تبدیل شدن به یک دکتر روانشناس خوب لازم است که تجربیات بالینی و درمانی مناسبی هم پشت سر گذاشته شود.

لازم به یادآوری است که فقط به این دلیل که روانشناسان درمانگرانی حرفه ای هستند و به دیگران کمک می کنند تا مشکلات زندگی خود را حل کنند، الزاما کامل و بی نقص نیستند. قرار ملاقات با یک روانشناس یا یک روانکاو خوب در تهران بدون اینکه از این موضوع آگاهی داشته باشید می تواند باعث ناامیدی گسترده شود. بهتر است که قبل از مراجعه به روانشناس درباره او کمی تحقیق کنید و آثار او را مطالعه فرمائید.

جوانب مثبت مراجعه به یک دکتر روانشناس در تهران

شنوندگان عالی

روانشناسان شنوندگان بسیار خوبی هستند. چند بار خواسته اید کسی به مشکلات شما گوش دهد و به شما بازخورد و مشاوره صادقانه دهد؟ شما باید انتظار داشته باشید که از دکتر روانشناس تهران مشاوره معنی داری بگیرید. همچنین او شخصیتی عالی برای گفتگو بعد از یک روز سخت کاری یا هنگام مقابله با چالش های شخصی است.

روانشناسان برای گوش دادن آموزش دیده اند و آنها این کار را به طور فعال و حرفه ای انجام می دهند. بنابراین ممکن است شما فقط چیزهایی را بیان کنید که در طول روز اتفاق افتاده است اما دکتر روانشناس شما ممکن است مشکلات زیربنایی را جستجو کرده و به حل آنها کمک کند.

در طرف مقابل، مهم است که با دکتر روانشناس خود نیز همکاری داشته باشید. آنها در هنگام کار با استرس زیادی دست و پنجه نرم می کنند و شما نیز با بیان صادقانه مشکلات و پذیرش توصیه های یک دکتر روانشناس خوب در تهران به بهبود خود کمک کنید.

دکتر روانشناس تهران بسیار صبور است

بخشی از روانشناس بودن کمک به افراد است تا از طریق چالش های زندگی خود رشد کنند. وقتی از مشکلات و پیچیدگی های زندگی خودتان صحبت می کنید ، آنها به اندازه کافی صبور هستند و به شما احساس فهمیده شدن و درک شدن می دهد. اگر بعد از یک روز ناامیدکننده در کار ناراحت باشید، یا از مشکلاتی در رنج باشید که با داروها پیچیده تر شده اند او مسئله اساسی را درک می کند و برای آن شما را قضاوت نمی کند.

مشاوره آنلاین با دکتر رامین علوی

روند کار مشاوره بصورت تماس آنلاین و از طریق گوشی های تلفن همراه هوشمند در تمامی ۷ روز هفته در هر ساعت حتی خارج از محدوده ساعات کاری نیز انجام می شود.

شما می توانید از طریق تلفن یا از ارسال پیام، نوبت خود را مشخص کرده و مشاوره دریافت نمائید. این ایمن ترین، سریع ترین و مطمئن ترین روش برای دریافت مشاوره و پاسخ های روشن و دقیق به مشکلات شماست.
مشاوره آنلاین می تواند به شما کمک کند تا به صورت محرمانه وضعیت خود را بررسی کنید. روش های درمانی برای کمک و حمایت از شما در هر زمینه ای که مشکل دارید ارائه می شود.
مشاوره های آنلاین روانشناسی خواه برای شما باشد، خواه برای فرزندانتان، ماموریت ما یکی است، تضمین پشتیبانی سریع از شما،  ضمن حفظ نگرانی از کیفیت.
یک مشاوره آنلاین روانشناسی واقعی را از راه دور انجام دهید. شیوه ای ساده و سریع که می تواند مشاوره حضوری را جبران کند.

چرا از مشاوره آنلاین استفاده می کنیم؟

مشاوره روانشناسی آنلاین شامل استفاده از تماس اینترنتی از طریق تلفن هوشمند است. در این مشاوره روانشناس مشکلات فرد مورد نظر را بررسی و تحلیل می کند. بیمار به لطف فناوری های ارتباطی، فرصت بحث و گفتگو با مشاور خود را خواهد داشت. این مشاوره به همان شیوه مشاوره کلاسیک در مطب روانشناس انجام می شود. همچنین فواید متمایزی خواهد داشت.

انجام مشاوره آنلاین مزایای بسیاری دارد

به طور مشخص، توسعه مشاوره آنلاین به شما امکان می دهد تا سد جغرافیایی را بردارید. بنابراین می توانید انتخاب های بسیار بیشتری را در نظر بگیرید! و مهمتر از همه، به طور قطع شما حداقل یک قدم در زندگی خود جلوتر خواهید بود. سایر مزیت ها شامل:
انعطاف پذیری ساعت مشاوره براساس پیشنهاد شما.
انعطاف پذیری جغرافیایی یعنی امکان دسترسی به مشاوره برای مکان های دوردست.
مدیریت ارتباط با مراجع.
سرعت فرآیند دریافت مشاوره.
هزینه پائین تر.
آزادی انتخاب.
سادگی رویه ها.
پاسخ روشنگرانه.
کاهش زمان سپری شده در اتاق انتظار.
بهبود کیفیت.​

درباره raminalavi

دكتر رامین علوی نژاد دانش اندوخته دکتری تخصصی روانشناسی، دوره دیده نسل سوم رواندرمانی از خارج کشور، داور ژورنالهای علمی پژوهشی بین المللی
این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *